Слон | Гороскоп на греческом языке о правильном выборе еды для всех знаков зодиака. Что нужно кушать знакам Зодиака 



Slon.GR Logo
 Бриз 64 читать

Бесплатное ежемесячное издание «Бриз 64» теперь в электронной форме Читать БРИЗ 64
Архив газеты
Смотреть Русское ТВ онлайн!
FreeCurrencyRates.com





Юрист в Греции





Администратор сайта

19 Февраля 2013
 3 (+Вы) /925

Гороскоп на греческом языке о правильном выборе еды для всех знаков зодиака. Что нужно кушать знакам Зодиака

Гороскоп на греческом языке о правильном выборе еды для всех знаков зодиака. Что нужно кушать знакам Зодиака

Ποιά διατροφή ταιριάζει στα ζώδια;

Ανάμεσα στα πολλά πράγματα που επηρεάζονται από το ζώδιό σου, είναι η στάση και οι προτιμήσεις σου ως προς το φαγητό. Αλλά και οι πραγματικές διατροφικές ανάγκες σου, ανάλογα με τον οργανισμό σου. Να θυμάσαι ότι η ποιότητα της τροφής μας έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από την ποσότητα! Να ξέρεις επίσης, ότι σημαντικό ρόλο στη διατροφή έχουν οι βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία και τα ορυκτά ή βιοχημικά άλατα που καταναλώνεις.


ΚΡΙΟΣ (21 Μαρτίου – 20 Απριλίου)

Κριός πρέπει να κρατάει πάντα το λόγο του. Για την καλή υγεία χρειάζεται: λάχανο, μαϊντανό, παντζάρι κόκκινο, σέλινο, πράσινη σαλάτα, κουνουπίδι, κρεμμύδι, μουστάρδα, ραπανάκια, καρότο, χουρμάδες, μήλα, βερίκοκο, καρύδια, λεμόνι, μη λιπαρό κρέας, κουκιά, φασόλια, χυμοί από φρούτα και μούρο.


ΤΑΥΡΟΣ (21 Απριλίου – 21 Μαΐου)

Ταύρος είναι έτοιμος να κάνει δίαιτα για την καλύτερη ζωή. Χρειάζεται πρώτο απ’ όλα καλή διατροφή: σούπες από διάφορα λαχανικά με λίγη πρόσθεση λίπους, σέλινο, φύλλα από παντζάρι κόκκινο, κουνουπίδι, λάχανο, κρεμμύδι, κολοκύθι, ραπανάκια, ντομάτα, μανιτάρια, ψάρια της θάλασσας, θαλασσινά, φυτικό έλαιο, πιπεριά κόκκινη, καρότο, βοδινό και χοιρινό κρέας, συκώτι μπακαλιάρου, πράσινό κρεμμύδι, οξαλίδα πράσινη, κεράσια, ροδάκινα, καρπούζια, τα εσπεριδοειδή. Πρέπει να αποφεύγεται τα αλλαντικά και γλυκά.


ΔΙΔΥΜΟΙ (22 Μαΐου – 21 Ιουνίου)

Για την καλή υγεία Δίδυμοι πρέπει να τρώνε συχνά άπαχο κρέας, ψάρι, αυγά, τυρί, καρύδια, σόγια, διάφορες σαλάτες, πιπεριές, αρακά, παντζάρι κόκκινο, καρότο, κουνουπίδι, καλαμπόκι, σέλινο, βερίκοκα, ροδάκινα, δαμάσκηνα, ανανά, μανιτάρια, νιφάδες βρώμης, ψωμί ολικής αλέσεως, πράσινο κρεμμύδι, γαλακτοκομικά προϊόντα, χυμό από αχλάδι.


ΚΑΡΚΙΝΟΣ (22 Ιουνίου – 22 Ιουλίου)

Καρκίνος πρέπει να διατηρήσει αισιοδοξία, κέφι, καλό ύπνο και πιστούς φίλους. Για διατήρηση καλής υγείας χρειάζεται: ψάρια της θάλασσας, φασολάκια, κρεμμύδι, γάλα, τυρί, λάχανο, κολοκύθι, πορτοκάλια, λεμόνια, κρόκος αυγού, σταφίδες, σταφύλια, ροδάκινα, καρπούζια, βερίκοκα. Να αποφεύγεται ζάχαρη, αμυλώδεις τροφές και λιπαρά.


ΛΕΩΝ (23 Ιουλίου – 23 Αυγούστου)

Για την καλή υγεία Λέων πρέπει να τρώει συχνά σύκα, λεμόνι, μήλο, σαλάτα, αγγούρι, δαμάσκηνο, λάχανο, κρεμμύδι, μαϊντανός, εσπεριδοειδή, βερίκοκα χουρμάδες, ντομάτες. Από κρέας: πουλερικά και άπαχο κρέας. Χρήσιμα προϊόντα: ισχία, φράουλα, καρπούζι, φυτικά έλαια.

Επίλυση του θέματος για Σας με κανόνα - Εμπιστευθείτε αλλά επαληθεύει! Να είστε καλά!


ΠΑΡΘΕΝΟΣ (24 Αυγούστου – 22 Σεπτεμβρίου)

Παρθένος είναι πιο υγιές από τα όλα ζώδια του ωροσκόπιου. Πρέπει να τρώει άπαχο κρέας, λαχανικά, φρούτα, μυζήθρα και να πίνε τσάι και καφέ. Στο τραπέζι πρέπει να κάθεστε με καλή διάθεση και να ευχαριστιέστε με το φαγητό.


ΖΥΓΟΣ (23 Σεπτεμβρίου – 22 Οκτωβρίου)

Ζυγός έχει καλή υγεία και του αρέσει ηρεμία. Στη διατροφή του χρειάζεται: αυγά, ψάρι, αποξηραμένα μανιτάρια, λαχανικά, δημητριακά, σπαράγγια, καρότα, παντζάρι, ρύζι, καλαμπόκι, σύκα, μήλα, σταφίδες, φράουλα, ροδάκινο, αμύγδαλο, μαϊντανός, ελαφρώς καπνιστό κρέας, σταφύλια, κρέας, χουρμάδες. Να αποφεύγεται καρύκευμα στα τρόφιμα, καυτερές σάλτσες, χοιρινό, κρέας των άγριων πτηνών.


ΣΚΟΡΠΙΟΣ (23 Οκτωβρίου – 22 Νοεμβρίου)

Εκμεταλλευτείτε της ευκαιρίες να διατηρήσετε καλές σχέσεις με τους άλλους. Πρέπει να τρώτε καρύδια, φύκια, φυτό τσουκνίδα, φράουλες, κρεμμύδι, άνηθο, μαϊντανό, κολοκύθα, καρότο, αποξηραμένα φρούτα, συκώτι, αυγά. Τακτικά να παίρνεται βιταμίνες C, E, B.


ΤΟΞΟΤΗΣ (23 Νοεμβρίου – 21 Δεκεμβρίου)

Έχετε πολύ καλή υγεία αλλά προσπαθήστε να αποφεύγεται την υπερβολική άσκηση. Σας χρειάζεται: συκώτι μοσχαριού, αυγά, σόγια, όσπρια, σύκα, ξηρα δαμάσκηνα, φράουλες, ρύζι, βύσσινο, λαχανικά, κρεμμύδι, μαϊντανός , πιπεριές, φασολάκια. Να περιορίζεται λιπαρή διατροφή, μπαχαρικά, εξωτικά πιάτα και επιδόρπιο.


ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ (22 Δεκεμβρίου – 19 Ιανουαρίου)

Αιγόκεροι οποίοι τηρούν το σωστό τρόπο ζωής είναι πάντα υγιές και ευτυχισμένοι. Χρήσιμα είναι: άπαχο κρέας, γιαούρτι, μυζήθρα αυγά, φακή, λάχανο, φασόλια, σέλινο, αμύγδαλα, αγγούρια, κριθάρι, κρόκος αυγού, φυτικό έλαιο, φράουλες, σύκα, ξερά δαμάσκηνα, τυριά, φρέσκο γάλα, νιφάδες βρώμης, πιπεριές, ρύζι, ξηροί καρποί, φρούτα. Να αποφεύγεται λιπαρή διατροφή, μπαχαρικά, καρυκεύματα, σάλτσες, αλκοόλ, σοκολάτα, μαγιονέζα.

Πρέπει να ακολουθήσετε σωστό τρόπο ζωής.


ΥΔΡΟΧΟΣ (20 Ιανουαρίου – 19 Φεβρουαρίου)

Θα ήταν καλό για Σας να ασκηθείτε. Στο καθημερινό μενού πρέπει να έχετε: μούρα, φρούτα, λεμόνια, πορτοκάλια, αχλάδια, κυδώνι, σταφύλι, κεράσι, φράουλες, γάλα, σκληρό τυρί, σόγια κουκιά, ρύζι, ξηρό κρεμμύδι, μανιτάρια, βερίκοκα, σταφίδες.


ΙΧΘΥΕΣ (20 Φεβρουαρίου – 20 Μαρτίου)

Προσοχή στους τραυματισμούς στα πόδια και να φωράται άνετα παπούτσια. Η διατροφή Σας: άπαχο κρέας, αυγά, ψάρι, τυριά, ξηροί καρποί, λάχανο, κρεμμύδι, σκόρδο, αρακάς, φασόλια, μελιτζάνες, διάφορες σαλάτες. φράουλες, αγγουριά, ραπανάκι, αμύγδαλα, καρύδια, σταφίδες, βοδινό συκώτι, καπνιστό μπακαλιάρο.

 

 

 

 

 



система комментирования CACKLE


Последние комментарии
повышение квалификации